lördag 21 mars 2009

Döööööööd

Så här dööööd har jag inte känt mig på vääääääldigt länge!
Usch!

För det första så jobbade jag idag :)
Det var skitkul som vanligt, många som kom fram och pratade med mig, undrade vart jag hade varit m.m. m.m. det känns rätt skönt att folk kommer ihåg mig efter nästan 1 år faktiskt, det värmer gott :)

Imorse när jag vaknade så var jag sååå trött, har världens nageltrång på höger stortå, mina graviditetsfötter har inte gått tillbaka helt och jag vägrar köpa en massa skor med en storlek större för det är inte så att jag inte kan ha mina vanliga skor, det är bara det att om jag haft på mig dem en hel dag och gått omkring så gör det ont.
Så det jag skulle komma till att är att jag knappt sovit en blund inatt på grund av det, vaknade upp av att Niklas råkade sparka på den tån också kommer jag ihåg, aj, aj, blir nog till att kolla upp det där för så här ont har jag aldrig haft innan.

Och så har jag 2 visdomständer på höger sida, uppe och nere som är på väg, dem har varit det länge, men ibland så känns dem ju inte, men idag SÅKLART.
Efter arbetspasset idag så var jag slut som människa absolut, känner mig så ringrostig när det gäller vissa saker också, och så har det ju självklart kommit nya regler och bestämmelser som jag inte hade nån aning om, men det löser sig ju alltid såklart, det är bara att skämta om det så går kunden ändå iväg med ett leende :)

Hoppas jag kan sova inatt bara...

2 kommentarer:

  1. Nageltrång är förjävligt!!
    Lägg på ett omslag med alsolsprit om det är infekterat.

    SvaraRadera
  2. Ser att du är glad och förvånad att folk saknat dig på jobbet.Hur är det med dig själv? Har hört att Du spolat en riktig vän som ställt upp för dig till max.Fanns det inte utrymme för henne när Paulina kom?Hon som också var så glad för Er skull och vad jag vet var lovad att bli gudmor och följa med till Thailand.Luktar lite unket tycker jag!!!!

    SvaraRadera