onsdag 4 mars 2009

Onsdag

Idag blev vi bjudna på frukost på första våningen.
Hon hade gjort så fint och det var så gott :)
Tänk om man kunde ha det så varenda morgon, bara kliva upp och ta hissen uppåt eller nedåt och avnjuta en underbar frukost med trevliga mammor och söta bäbisar.
Niklas undrade när jag skulle bjuda på frukost och skrattade, han äter ju fil å russin och ibland mackor till frukost och jag käkar havregrynsgröt, ingen hotellfrukost här inte.
Jag håller mig nog till luncherna än så länge ;)

Sen har jag lekt lite hemmafru igen, började städa och göra rent kökslådorna och mikron, tvättade, sen tröttnade linisen att sitta och kladda med majskrokar så då la jag det på is.
Nu sover hon och jag ska ta tag i det igen.

Ikväll ska Niklas göra en prinsesstårta att ta med till jobbet imorrn eftersom han fyller år.
Det ska bli kul att se hur den blir för jag ska inte hjälpa till :P

2 kommentarer:

  1. duktig! hope halsbandet från barmcancerfonden menar du va?

    SvaraRadera
  2. Hur har du gjort så att du fått in alla bilder så fint? jag försöker oxå fixa.. men de går inte=(

    SvaraRadera