fredag 27 februari 2009

Fredag

Dagen började som vanligt med att fröken vaknade halv åtta, mamma var svintrött...

Gårdagen på första våningen var supermysig såklart, alla barn låg på golvet och lekte medan mammorna fick avnjuta en riktigt god lasagne. Alla mammor utom jag fick kräftstjärtar och räkor i sin lasagne, medan jag fick en egen (!) form fylld med zucchini, morötter, fetaost (har säkert glömt nåt?) men satan i gatan vad gött det var, hon är bra nog duktig den dära norrlänningen :D

Sen inväntades Niklas som slutade 14.00. Vi gick ut på en härlig promenad i solen.

Min gamla vän Malin ringde igår, hon ska ner till Sthlm på kurs inom gymmet hon jobbar på och hon ska sova hos oss!!! :)

Idag ska vi få finbesök av Ida och Tilde.

Jag la ner Paulina i sängen, hon busade lite grann med sina mjukisdjur och sen blev det tyst och stilla, japp, hon somnade själv, plötsligt händer det! :)

Fick några gamla bilder som mor min tagit när vi varit på besök :)





2 kommentarer:

  1. hej hej..
    kul att jag hittade till din blogg för jag verkligen gillade den..:) mycket fina kort och en supersöt liten tjej.. :)
    lägger till dig på bloglovin så jag an följa era dagar... :)

    välkommen in till mig med!

    kramkram och ha en toppen fredag!!

    SvaraRadera
  2. Tack =)
    Men kan man tina upp det sen och ha det som pure/mos?

    SvaraRadera