torsdag 26 februari 2009

Utmaning

Så här går det till:

Alla svar måste börja på Ditt namns första bokstav! :)
Länka sen vidare till så många som Du vill, minst 4 stycken.
Berätta för dem utmanade att dem är utmanade :)

1. Vad heter du? Kikki
2. Ett ord på fyra bokstäver: Kram
3. Flicknamn: Karin
4. Pojknamn: Kalle
5. Yrke: Kallskänka
6. Färg: Knallrosa
7. Klädesplagg: Kjol
8. Mat: Köttbullar
9. Sak i badrummet: Kam
10. Plats/stad: Kungsängen
11. En orsak att vara sen: Klockan trasig
12. Något man skriker: Kom hit!
13. Film: Kung Fu Panda
14. Något man dricker: Kaffe
15. Band: K-otic
16. Djur: Kanin
17. Gatunamn: Korphoppsgatan
18. Bil: Kia
19. Sång: Kung för en dag

Jag utmanar: Ida, Villemo, Jessica, Angelica, Lily, Jenny, Bambi, Elin, Tina och Lovisa.

Lycka till!

3 kommentarer:

  1. Åh, vilken rolig utmaning! Men ska jag använda bambi eller mitt riktiga namn?

    SvaraRadera
  2. så fin blogg du har

    SvaraRadera
  3. Jag är så seg :P Men nu ska jag uppdatera min blogg, tack så mycket för utmaningen :) Puss å kram!

    SvaraRadera