onsdag 11 februari 2009

Babysim

Förra veckan var det babysim x 2 för gången innan blev det inställt pga för högt klorvärde.

Så tisdag och onsdag promenerade jag och en annan från gruppen som heter Malin in till stan tillsammans.
Nu har hon fått "simma" i badring och doppat ansiktet i vattnet, det går framåt :)
Har lärt mig välkomstsången och avslutsången nu också och Paulina blir lika glad varje gång jag börjar sjunga dem :D

Nästa gång tror jag att hela hon ska under vattnet, läskigt tycker jag.
Jag själv är livrädd för djupa vatten, får panik så fort jag inte bottnar.
Jag har varit nära att drunkna 2 ggr i mitt liv och lärde mig simma jättesent pga detta och sen att jag var med om tsunamin har verkligen inte hjälpt.
Jag ska verkligen ligga i med Paulina när hon är mogen nog att lära sig simma och sånt! :)






1 kommentar: