tisdag 17 februari 2009

UTMANAD

Jag blev utmanad av: Ville (http://bejjbiiis.blogg.se/)



Utmaningen säger:



* Gå in i mappen mina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade.



Jag gick emot reglerna lite eftersom jag inte vill lägga ut bilder på vem som helst så jag tog 6:e bilden i en mapp med bilder på mig själv istället.


Här är vi på Vaxholm sommaren 2005, Niklas har fått låna en Ferrari 355 som hans far var delägare i, jag vågade ju såklart inte köra den, men jag måste ju såklart bli fotad i en Ferrari ;)

Många av dem jag skulle vilja utmana har redan fått denna utmaning så jag är tråkig och utmanar den som känner sig sugen istället :)

1 kommentar:

  1. Haha, såg inte! men snygg bil iaf, en sån skulle man ha!! ;) kraam

    SvaraRadera