onsdag 25 februari 2009

Myyyys

Idag har det varit en bra dag.
Lillskrutt vaknade innan 8 nån gång och även vi eftersom hon inte är så diskret av sig direkt :P

Käkade frukost och passade på att ta en skön dusch innan Niklas åkte till jobbet.

Runt 12-tiden åkte vi in mot city för att träffa sötnosarna Ida och Tildebus.
Vi började med att gå till Kulturhuset och Noll till Ett. Fullt fram till kl 15. Köpte biljetter till kl 15 och strosade till Gallerian. Idus käkade lunch och vi tittade på :D
När vi sen kom tillbaka till Kulturhuset så var det dags att gå in.
Ida tog massa fina bilder men sin nya systemkamera på dem små, hon ska skicka dem via msn nu.
(Ja kan Du tänka Dig, JAG är ute på msn, händer högst 1 gång om året :P)

Kom hem runt 18-tiden och då kom jag på att jag skulle göra köttfärsbiffar, sagt och gjort, 2 portioner slank ner i min tomma mage, eller tom och tom, hade en wienersemla där, men det behöver vi inte prata högt om ;) Jag åt faktiskt inte nån semla igår!

Det var allt för mig idag, snart börjar Greys Anatomy, me like! :)

1 kommentar:

  1. jaa du... vet bara hur man gör på blogg.se för där ligger det som enkedja "länk" som man klickar på för att skriva in adressen man vill länka till.

    SvaraRadera