söndag 15 februari 2009

Deltävling 2

Var typ lika dålig som nr 1.
Är det jag som har ledsnat eller vad är det frågan om?

Låt 1 var det ju fart i, men jag tyckte att dem sjöng dåligt, men okej att den fick gå till andra chansen (Lili&Sussie)
Låt 2 gillade jag verkligen inte, å inte svenska folket heller (Lasse)
Låt 3 gillade jag heller inte, å jag var inte ensam om det (Jennifer)
Låt 4, här snackar vi fart, vilka härliga killar och vilken härlig låt, bra där :) (H.E.A.T)
Låt 5 vilket skämt, han ska inte sjunga ballader, det passar inte hans röst och personlighet för fem öre (Markoolio)
Låt 6 en typisk låt för att vara henne, men hon är ju bra å en sann glädjespridare så heja heja (Amy)
Låt 7 var ju riktigt mysig, Frida är ju grym, men den skulle aldrig vinna i Globen tyvärr (Cookies n' Beans)
Låt 8 visste man ju redan innan man hört låten att den skulle gå vidare, det var inget jag fastnade för på en gång, men jag kommer garanterat att göra det efter några lyssningar (Måns)

Det var iaf smaskens med chirre, dirre å lärre ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar