tisdag 24 februari 2009

Deltävling 3

Eftersom jag tittade på reprisen igår så kommer här vad jag tyckte:

Låt 1 var väl sisådär, men den kommer säkert fastna efter några ggr (Velvet)
Låt 2 var tokskön, fastnade direkt på hjärnan och kom iaf till andra chansen (Rigo m.fl)
Låt 3 var superfin, bästa balladen hittills och med i finalen (Molly)
Låt 4 var också en låt som fastnade på hjärnan på en gång och som är med i finalen (EMD)
Låt 5 diggade jag, också en låt som fastnade på hjärnan (Mikael)
Låt 6 tyckte jag verkligen inte om, boooooring (Maja)
Låt 7 visste jag inte vad jag tyckte till en början, men jag gillade den mer och mer (Sofia)
Låt 8 trodde jag inte skulle vara en ballad, men det var det ju, och som alla deras låtar så fastnade även denna och den gick vidare till andra chansen (BWO)

Summa sumarum är att det börjar bli lite bättre, många låtar som fastnade i huvve.
Ska bli spännande att se hur det låter på lördag.

1 kommentar:

  1. det här med spöksparkar.. näe, det är inte ett syskon haha. Tant röd är ju punktlig och på visit just nu....... japp, imorrn ses vi! kram

    SvaraRadera