torsdag 19 februari 2009

Mammakväll

Fotograf Emelie Ohlsson (http://emelieohlsson.blogg.se)


Igår var vi på Square och käkade, dock inte hela truppen.


Massa god mat och massa trevligt sällskap :)



Paulina blir bara värre och värre, trodde inte det var möjligt, men det gick ganska bra igår med pappa ändå som det lät, jag kikade in lite då och då eftersom vi satt över gatan bara och till sist blev det helt svart i lägenheten så det måste ju ha betytt att hon somnat till slut, och visst var det så.
När jag öppnade dörren så hade hon precis vaknat till och var ledsen så det var bara av med kläderna och hoppa i säng och mata, vilket var tokskönt då jag inte hade ammat på minst 6 timmar *aaaah*



Idag känner även jag mig lite krasslig.
Det bådar inte gott inför helgen.....

Tågbiljetterna kom idag via mobilen, jag tror jag fick över 10 sms för mig och Paulina.
Imorgon kl 8.30 går tåget.

6 kommentarer:

  1. men shit alltså, stackars er som måste ha dop nu när ni är sjuka :( fyyy... dumma snor och baciller!!!

    ja, hon har slutat löpa, men nu är det min tur! hahah aldrig så slipper man.. suck...

    SvaraRadera
  2. Åh va fin bloggen är!

    SvaraRadera
  3. vilken fin header du fixat! :)skulle ju bli ÄNNU finare om du hade npgon ljus bakgrund, typ vit eller rosa? kraam

    SvaraRadera
  4. jaaaa nu är det jättefint här!! hihi-. Jag har blivit alldeles rosagalen. vill också ha en rosa design!!!

    Ja sittdelen funka alldeles ypperligt :) Brukar ni ha P sittandes också?

    SvaraRadera
  5. näe, alltså att fixa bloggdesignen på blogg.se är sjuukt svårt.. överlämnar det till proffskarin som gjorde min förra :)

    SvaraRadera
  6. hade du blogg.se förut eller?
    min dam vaknade också precis. väntar på att hon ska säga till mig att ta upp henne :)

    men alltså, en header till blogg.se verkar ju apsvårt att göra, är det inte det menar du? Hur gör man det då? det e ju bara massa koder överallt :/

    SvaraRadera