tisdag 24 februari 2009

Tisdag

Idag har vi varit på den näst sista delen av steg 1 på babysimmet.

Började som vanligt med promenad in till stan och som vanligt strulade dörren så även fast vi var tidig så blev vi sen!

Pluttis var under vattnet idag med HELA kroppen, hon kom upp, glad som en lärka, det verkar äntligen vara hennes grej detta :)
Första gången var det bara hon som grät och skrek efter badet, nu är hon den enda som INTE gör det :)
Det tar sig!

Och eftersom hon verkar gilla detta så mycket så skrev jag upp oss på steg 2 idag :)

Efter badet tog jag bussen till Skanstull och Ringen och hämtade Up&Go paketet från Libero.
Jag har sett via andras bloggar vad som var i boxen, men jag fick annorlunda.
7 blöjor size 4
Boll som Paulina sträckte sig efter på en gång och brast ut i världens leende, hon ÄLSKAR bollar :)
Pekbok
Natusan bedtimeoil
Natusan våtservetter
Engångshaklappar
Och till sist trosskydd.

Nu ska jag boka undervattensfotografering till skruttis :D

3 kommentarer:

  1. Vi fick ingen pekbok! Va orättvist! :)

    SvaraRadera
  2. vi fick inte heller någon pekbok ;( heller inga strumpor som jag hört att andra fått......fick inget utöver provgrejerna, jo den där bollen... fattar inte varför man ska hämta paketet på lindex??

    SvaraRadera
  3. vi fick inte heller någon pekbok ;( heller inga strumpor som jag hört att andra fått......fick inget utöver provgrejerna, jo den där bollen... fattar inte varför man ska hämta paketet på lindex??

    SvaraRadera