tisdag 17 februari 2009

5 månader ♥

Blev hon igår lillhjärtat, gud vad tiden går fort nu!
Tänk att jag varit mamma i 5 hela månader ♥

Det firades med snorkalas och feber.
Hon har varit förkyld länge nu, men nu verkar det ha brutit ut på riktigt, hon har snor så det räcker till halva Stockholm känns det som, hon hostar, är småfebrig och det värsta, hon är hes!

Vi hade besök idag av finaste moster Jessica (http://thejessa.blogg.se) och hennes karl Jakob.
Hon sa att Paulina lät som en monsterbäbis och det är precis vad hon låter som, det är SÅ synd om henne nu! :(
Hon har precis fått en spruta med alvedon och lite mjölk så nu sover hon gott, hoppas jag.

Planerna jag hade för veckan dem skiter jag i nu, vi stannar inne och kurerar så det inte blir ännu värre till hon ska döpas på lördag.

2 kommentarer:

  1. Hoppas hon kryar på sig! jobbigt när dom är sjuka.. :( förresten är du utmanad på min blogg! :) kram!

    SvaraRadera
  2. nämen juste ja, och det glömde jag ju bort! att gratta lillprinsessan på hennes 5 månadersdag. så grattiset är lite försenat ; GRATTIS!! :) hihi Kram

    SvaraRadera