fredag 13 februari 2009

Gratis är gött :)

NU har även jag gått med i http://gratisbio.se/

Bättre sent än aldrig ;)

Så varför har då jag gått med?

Genom att bli medlem så kan man samla ihop en massa poäng genom att gå in på en massa olika sidor, vissa behöver man bli medlem på, andra behöver man bara klicka in sig på sidan så får man poäng, helt kostnadsfritt.

Om Du är en sån som shoppar ofta på nätet så har Du en stor fördel, många kända klädjättar, fotoframkallningar m.m. m.m. ger ut en viss % av köpesumman i poäng till poängkontot, så hur svårt kan det vara? :)
BUSENKELT!

Så nu när Du ska bli medlem så använd länken här nedan, den innebär att om Du värvas av mig så får Du hela 75 poäng att starta med, inte illa pinkat va? ;)

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=140214

När man samlat ihop till vissa olika summor kan man antingen få biobiljetter eller valfritt presentkort (300 kr, 500 kr eller 700 kr) på t.ex H&M, DinSko, Guldfynd, Mio, Åhléns m.fl m.fl

Jag som är mammaledig och inte är världens rikaste tycker att det här är GULD helt enkelt, tänk vad fina barnkläder jag kan köpa till Paulina utan att behöva betala ett öre :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar