måndag 23 februari 2009

Veckan

Idag har vi varit på frukost hos Emma på 6:e våningen, bättre än hotellfrukost :D
Om en stund vankas Melodifestivalen för jag missade ju den i lördags och det var ju nån som undrade hur jag skulle kunna göra en recension då så den kommer senare.

Imorgon är det babysim, näst sista gången, Paulina har blivit lite bättre i förkylningen, men idag så var hon snorig igen så vi får se hur det blir, sen mår ju jag inte så bra heller...

På onsdag ska vi äntligen träffa Ida och Tilde, vi ska till livmodern på Kulturhuset och fota våra hjärtegryn med hennes nya systemkamera.

Resten av veckan har jag inget planerat vad jag vet, men det hinner nog ändra sig rätt så snabbt.

Jag ska lägga mig en stund nu och ta några alvedon innan Melodifestivalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar