fredag 12 september 2008

Tack!

Det blev ingen bäbis *jihaa*
Så nu är det fritt fram vilken dag som helst :D

Plöjde igenom alla avsnitt av dem norska barnmorskorna, det blev tårkalas kan jag erkänna :)

Niklas har inte mått så bra idag så jag har tyckt LITE synd om honom :P

Gjorde råstekta pärer, nuggets å vitlökssmör till middag idag, mina rapar ska Du vara glad att Du inte är i närheten av ;)

Min mobil har tydligen varit kajko, det har inte gått att ringa eller messa till den så jag fick ett samtal på hemtelefonen om det, tack Malin för att Du berättade det för mig :)

Annars händer inte mycket, min mage är inte vacker, kommer inte vilja titta på den sen när Bubba är ute, som tur är så är ju allting värt det, lätt, men det känns inge kul nu när jag inte har fått Bubba ännu....

Och eftersom det är 12:e nu så stryker jag två till från listan och meddelar härmed:

BF+6 <3

1 kommentar:

  1. vart sitter de bristningarna då? högt på magen eller lågt? Jag kan lova dig att de inte är lika hemska som mina.. Mina är verkligen äckliga.. Kommer göra allt för att få dem bleka sen.. Finns en kräm som bleker på body shop för "ynka" 350 kr eller så.. Ska nog testa den sen..

    De verkar vara rätt lika de små liven. Vill inte komma ut till mammorna och vill mörda mammorna innan mammorna tvingar ut dom! haha

    SvaraRadera