söndag 14 september 2008

Söndag

Kom hem från Barnens Hus för en stund sen, köpte 5 söta bodys för 99:- och varma vantar till Bubba.

Har börjat fått lite ont nu, vet inte om det är bäbisont men ont har det gjort, det kommer och går och Niklas blir nervös ;P
Matchen är ju imorrn.

Min trogna följeslagare Ida http://fixit.blogg.se fick vattenavgång igår kväll så hon föder säkert, om det inte är klart redan :) Är så glad för hennes skull!

Malin kom hit igår, vi åt fajitas och sen grillchips och morötter med dip och kollade på Musikmaskinen och CSI Miami *mumsmums*

Sa även till Niklas igår att telefonerna hade varit tyst nu i ganska många dagar, men så fort jag hade sagt det så ringde telefonerna i ett efter det :P
Det känns skönt att det är folk som tänker på oss, så länge dem inte tjatar, och det gör dem inte så tack för det :)

Niklas laddade ner ett Prison Break avsnitt innan han gick till gymmet så det ska avnjutas om en stund, annars blir det nog lugnt, har ont i huvve också så det är en härlig blandning jag har åkt på nu.

BF+8 <3

9 kommentarer:

  1. Hehe mm förstår om han börjar bli nervös nu. Bubba vill nog komma ut snart. Är du nervös då?

    Ja, du får göra det. Går ju alltid att hyra sen om du inte hinner se den innan Bubba kommer :)

    SvaraRadera
  2. Men.. ni kan väl för allt i världen inte döpa barnet till "Bubba?" Låter som ett tuggummi, hmmm.. jaja..

    SvaraRadera
  3. hehe kul kommentar den anonyme lämnade.. Bubba är ju bara ett smaknamn!! Precis som grodan :)
    Hoppas att de kommer igårn för dig snart! Finns bilder på vårat underverk på bloggen ;) Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Anonym: Klart vi inte ska namnge barnet Bubba, det är ett namn vi har istället för grodan, bönan, pyret etc vi vet inte vad det blir och min sambo kom på Bubba så därav det :)

    SvaraRadera
  5. åh va spännande! hoppas att det blir en bubba inatt då!! önskar dig all lycka till!! heja heja! hur långt emellan värkarna är det då?

    SvaraRadera
  6. jag vet precis hur du menar! men det är verkligen värt det!! försök att se det positivt! Bubba is coming! Niklas måste ju vara supernervös och tro att han kommer missa matchen.. :) men jag tror inte han kommer bry sig om han missar den, att få bebis är så mkt större! lycka till som sagt! jag hejjar på dig!!

    SvaraRadera
  7. Lycka till vännen!
    Kram från Ulle

    SvaraRadera
  8. nä vi har inte åkt hem än.. har me oss datsn :)
    hoppas att du har så ont att du inte kan sova för då betyder det att bubba är här snart och det vill vi!!

    SvaraRadera
  9. Jag vet att Niklas kommer gråta blod om han missar matchen..Själv skulle jag få titeln "ensam pappa söker" av frugan om jag tog med vår dotter ner idag. Men någon gång måste Niklas också missa en match:-)

    SvaraRadera