fredag 12 september 2008

Infektion

Glömde bort att skriva att jag var på Apoteket och fick hjälp av en trevlig apotekare med mitt dumma öga.
Hon sa att det var en infektion som troligtvis skulle sitta i upp till en vecka och fömodligen skulle gå över till andra ögat också, ja men vad trevligt!
Så jag köpte saltlösning och ögonkopp och började behandlingen när jag kom hem.
Det börjar irritera nu igen, men jag måste försöka låta bli, det var ganska igenvarat imorse när jag vaknade, och det brukar ju ALLTID försvinna under natten så det är klart att jag ska åka på infektion, NU, innan Bubba kommit, kul om jag har dem problemen under förlossningen, jippie!

Hursom så hoppas jag att det går över snart för nå roligt är det inte kan jag meddela!

1 kommentar:

  1. åh tackar! Ja, den känns gigantisk...... mkt gigantisk..
    undrar hur finingen ser ut? Undrar om hon har hår? Vid ulet som vi gjorde på tittut så kunde man se lite hår i nacken.. Jag gillar bebisar utan hår.. eller med lite.. det ät så sött.. lite rumpnisse över det hela ;) Jag va flintis tills ja va 1,5... hehe..
    vissa barn ser så vuxna ut när de föds för att de har så mkt hår...

    SvaraRadera