fredag 12 september 2008

En marabäbis kanske?

Nu är jag tillbaka från en sväng inne i stan, köpte presenter till Niklas till vår 4-årsdag på söndag :)

Tänkte kliva på på Hötorget när jag skulle åka hem, det har varit förseningar på gröna linjen hela dan tydligen.
Tåget är packat så det var inget snack om saken att vänta på nästa.
Sen tänkte jag att jag skulle åka åt fel håll så kanske det skulle minska på folk, tjena, gav upp och hoppade av i Odenplan och faktiskt så fick jag en sittplats, dock baklänges, men jag blir inte illamående av det längre.
Så nu är jag less, har skitont i ryggen, men ack så nöjd jag är ändå, hoppas han blir glad :)

Idag fyller lilla Melvin 2 år, hans mamma hade hoppats på en compadre från mig 16.44 idag, känns som att det är kört :P

Gick å la mig med magsmärtor igår, dem gick över och jag lyckades somna.

Känns kanske som att Bubba eventuellt vill komma i helgen, en marabäbis :)
Missar ju som sagt Ö-viksmaran nu för första gången på MÅNGA år, och det skulle ju va rätt skoj om h*n kom nu i helgen.
Min mor gick över en vecka med mig, och imorgon är det en vecka för mig, så vi får se vad Bubba tycker om det hela :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar