måndag 15 september 2008

Slemmis

Nu har slemproppen gått iaf.
Det var ingen trevlig syn, men ett steg i rätt riktning.
Har kollat på en Geishas Memoarer och legat och skrikit till dem här jävla värkarna...
Dem kommer fortfarande inte ofta så det känns väldigt pissigt och bara gilla läget, visst att jag kommer ett steg närmare för varje jävla värk, men det gör ju så jävla ont!
*ursäkta svordomarna*
Om 3 timmar börjar matchen och sen är det fritt fram för honom att åka hem för då har han ändå varit där.
Nu ska jag kolla på en Disneyfilm, The Wild.
Hoppas att jag somnar snart!

BF+9 <3

2 kommentarer:

  1. Usch, jag kommer ihåg hur det var när värkarna kommer och går och man inte får sova nånting! Lycka till, hoppas att du SNART får ha din lilla bubba hos dig!

    SvaraRadera
  2. Men usch va jobbigt du har det Kikki! tycker verkligen synd om dig, det ska du veta. Hua, skulle aldrig klara av att ha värkar hemma... Är så glad att jag fick stanna på förlossningen efter ctg kurvan var gjord och att de förstog att det skulle gå snabbt.. hoppas hoppas för allt i världen att Bubba kommer snart så du slipper detta! Kram Ida

    SvaraRadera