söndag 7 september 2008

Ingen deppisdag :)

Jag har faktiskt inte varit så deppig idag, har gråtit, men det var när jag kollade på tv så :P

Vi var till Skärholmen och jagade jacka åt Niklas, hittade en skitsnygg på Cubus som han köpte, jag köpte en brun lurvig "overall" med öron som jag spanat in, köpte storlek 68 på den, från 3 månader, det gör ju inget om den är för stor å sen vet man ju inte när kylan kommer heller.
Den är så otroligt söt, känns som att jag letat Sthlm runt efter en sån å nu hade dem på KappAhl också, fast den var i fleece och inte alls lika söt som den lurviga :)
Köpte även nagelset på Babyland, det sista, dem måste vara poppis för dem har alltid varit slut när vi har varit där, men idag hade vi tur, sax, fil och knippsare för 49 kr :)

Niklas laddade ner dem 2 senaste avsnitten från den nya säsongen av Prison Break och vi kollade så fort dem var klara, vilken abstinens man får när det är slut alltså, tycker inte alls att den serien har spårat ur som säkert många andra tycker, det händer ju verkligen saker HELA TIDEN så jag är fortfarande helt såld på snyggosarna ;)

Har städat hela lägenheten, dammsugit och torkat golv, gått i trappor och kört färdknäppen, har inte känt ett jota :P
Teet har jag härmed gett upp för det smakade såå äckligt så jag tänker inte utsätta Bubba för det nåt mer.
Det är många som elimineras från listan hela tiden, men det finns fortfarande många gissningar kvar, undra om det är någon som gissar rätt? :)

Nu är det dags att hoppa in i septembertråden igen och se om det är någon/några som fått sina bäbisar :)

Hejsvejs!

2 kommentarer:

  1. Ååh, en sån overall från Cubus har min mamma köpt till min plutt, det sötaste jag sett! :) Förhoppningsvis kommer din till användning först, haha. Du får säga till Bubba att titta ut snart! Ta hand om er! Kram

    SvaraRadera
  2. Är inte heller trött på Prison break. Däremot har jag inget bra nedladdningsprogram så jag får gott vänta tills den nya säsongen börjar på tv. Du vet inte när det är? :)
    jag gissar på att bubba kommer ut om 3 dagar ;)

    SvaraRadera