torsdag 11 september 2008

11:e september

Och jag skulle mer än gärna ha sovit bort hela dan, men till 12 fick räcka.

Har haft nåt irriterande i ögat sen igår och oftast brukar det försvinna under natten, men vaknade upp med ett hakvt igenvarat öga och det kliar fortfarande massor, jag är knallröd och får verkligen inte bort det, jag känner det hela tiden, men kan tamigfaan inte hitta det *morr och fräs*

IDOL igår, 2 stycken som jag fick ståfräs å typ tårar i ögonen av, tänk att musik och en otroligt vacker röst kan ha så stor inverkan på en! :)

Niklas slutar om en timme, och jag tänkte ta en lång och skön dusch och sen titta på Norges svar på Barnmorskorna som Ida länkade igår.

Det ska INTE bli en bäbis idag, det tillåter jag inte!

BF+5 <3

3 kommentarer:

  1. Skölj med ögondroppar och om det inte blir bättre så går du till en optiker!!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Nepp serru. Inte 11/9 - det blir natten mot söndag och en äkta norrlandsfoxare, som sagt. Yay! :)

    SvaraRadera