lördag 6 september 2008

Dåligt bloggande

Från mig idag, jag vet, fy skäms, men jag har inte direkt varit på humör för det plus att det har varit fullt upp.

Vaknade upp, allt magont var borta, såklart, kände mig väldigt irriterad och förbannad hela morgonen. Tog en dusch och då kändes det genast lite bättre.
Gick över till Ullis & Co och där var det så trevligt så jag glömde bort att jag var irriterad :)

Hade en massa missade samtal när vi kom tillbaka, min mor trodde att vi hade åkt in utan att säga nåt, men det skulle ju aldrig hända, hon hade även varit på marknan som jag nu missar för första gången på några år :( *krokodiltårar*
Har fått massa sms och inlägg på Internet, och Du kanske kan gissa vad dem handlar om?
Ska det vara så här nu varje dag tills Bubba kommer?
Jag kommer bli galen, jag trodde inte jag skulle känna så här alls, men jag får väl skylla på alla hormoner som gjort sitt bästa fram till idag...

Har sprungit i trappor, druckit nästan 1 liter äckligt hallonbladste och kört färdknäppen. Förstår inte varför egentligen för det går verkligen INTE att tvinga fram Bubba, jag skyller på hormonerna även i detta fall!

Och svenska landslaget kunde inte ens göra mål på Albanien, trots alla chanser, kan dem nånsin göra en glad och stolt över att vara svensk, don't think so! *morr å fräs*

Hualigen säger jag bara!

4 kommentarer:

  1. Jaaa... vi är nog lite ensamma och blödig iallafall. Hoppas att kännslan går över snart det är ju jobbigt att känna sig ensam. Har också gråtit i omgångar idag. Rickard fattar ingenting och blir bara irreterad typ Han är också trött på att vänta och deppig...

    SvaraRadera
  2. The answer is sex ;-)

    SvaraRadera
  3. Ullis: Tydligen så måste det vara avancerat sex för dem vanliga funkar inte :P

    SvaraRadera
  4. haha! ja och det är ju så himla lätt med en mage i vägen =D *not*

    SvaraRadera