måndag 15 september 2008

Aj!

Måste bara få beklaga mig igen!
Jag förstår inte hur det kan göra så ont, och att detta bara är en FÖRSMAK av vad som komma skall.
Jag tar tillbaka allt jag sagt om att jag ska klara mig utan smärtlindring, det kommer inte att funka!
Dem gör bara ondare och ondare och håller i sig längre och längre för varje gång och det känns inge kul att ligga här hemma alldeles ensam och skrika och försöka andas.

Matchen är slut om en stund och sen kommer han hem, och sen åker han ingenstans förrän Bubba kommit.

Har en stark känsla av att jag inte kommer sova nåt inatt heller då dem bara blir starkare och intensivare hela tiden.
Och det värsta är att det finns ingenting som jag kan göra åt det här hemma heller.
Håll tummarna för att dem börjar komma tätare om några timmar.
Har ju för faan haft värkar i över ett dygn nu....!

6 kommentarer:

  1. Stackare! fyfasen, men snart är H*n ute :)) Tänker på dej kramar Lina

    SvaraRadera
  2. Hej gumman här får du en länk

    http://www.varktimer.se/

    SvaraRadera
  3. Gud vad jag har missat grejer, tack vare mitt internet som legat nere men nu är jag här igen.
    Stackare då, inge kul att ha ont ju.
    Jag håller tummarna för dig att det snart blir dags!
    kram på dig

    SvaraRadera
  4. Stackars dig! :-( Snart så är det över och bebben är i er famn! Jättekram!

    SvaraRadera
  5. Heja heja heja!!!

    Försök att komma ihåg att detta är den enda gången som en smärta är possitiv. Snart kommer du att få träffa Bubba!!!

    Andas på och om jag får ge dej ett enda litet råd så är det att ta alla droger som personalen på förlossningen erbjuder. Man får inget pris efteråt för att man inte tog emot några droger... ;-)

    Stor kram från Ulle

    SvaraRadera
  6. Lycka till gumman! Mamma och jag hejar på dig! Kramar

    SvaraRadera