tisdag 9 september 2008

Nu är hon tillbaka!

Fröken huvudvärk :(
Hon kom igår som ett skott så jag gick och la mig strax efter tolv, vilket är tidigt för att vara jag.
Tog en stund innan jag somnade, men vaknade upp lite slumrigt då och då och när klockan var 12 så klev jag upp (idag igen) och då var hon fortfarande kvar!
Tog en alvedon, käkade frukost och vilade och vips var hon borta! :)
Kom aldrig mer tillbaka!

Den här dan är redan borta känns det som, det spöregnar ute, Malin vill ha med mig på en lägenhetsvisning kl 18 och det kan jag ju inte säga nej till.

Annars? Jo jag mår rätt så bra, ska ta en skön dusch tänkte jag, kanske lägga lite mascara på ögonfransarna så jag ser mänsklig ut :P

BF+3 <3

3 kommentarer:

  1. haha aa du får göra så :D

    SvaraRadera
  2. haha, redan glömt bort allt som har med graviditeten att göra =) jag fick precis på BF dagen faktiskt! 14e april, hade bestämt att om jag inte fick då skulle jag stämma dom på MVC, haha ;P

    SvaraRadera
  3. Men Bubba kommer ju den 12 sörru, jag är heeelt övertygad! =)
    Nästan iaf...
    Hallonpajen blev såklart helt underbart god, Bönan blir bara sötare och roligare för varje gång man träffar henne och Ärtan bara växer, snart kan hon springa!! =)
    Puss påre

    SvaraRadera