onsdag 10 september 2008

Snart är den över!

Gissningstävlingen alltså, vad trodde Du? :P

Det är 5 stycken som har gissat idag, egentligen 4, men jag sa till Malin F när hon gissade på den 11:e (imorgon) att det inte var nåt som jag ville vara med om så hon tog idag istället, men lämnade morgondagen öppen UTIFALL Bubba skulle vilja komma ut å bli en Bin Laden som Niklas så fint har sagt.

Sen är det bara imorgon, i övermorgon, dagen efter det och till sist dagen efter det på söndag, sen är Ni ute allihopa!
Av 35 personer och varsina gissningar, jag kommer skratta om ingen vinner, högt och länge! *moahahahaha* :D

BF+4 <3

5 kommentarer:

  1. jaa.. det ser ut som om jag hade fel! Tyvärr.. Bubba är lika seg som Grodan. Vill inte!!

    SvaraRadera
  2. jag tror att jag vill ändra mig till fredag..känns som en bra dag för h*n att komma ut på :)
    När tror du att lillen ploppar ut?

    SvaraRadera
  3. Kollar mobilen hela tiden.. Slår på den till och från på jobbet. När ska undret komma :) Såg du mammas komentar , hon tror på en kille hon med ;) Hoppas allt är kanon massor av kramar Lina

    SvaraRadera
  4. men hallåååå... where are u?? Hade jag rätt ändå?? :D

    SvaraRadera
  5. Lina: Ja jag såg Ullas kommentar, blev så glad :D
    Ja det frågar jag mig själv också, h*n kanske laddar för en storartad entre? Vad vet jag? 10 dagar kvar till vräkning snart :)
    KRAAAAAAM

    SvaraRadera