måndag 10 februari 2014

Terapi

Jag älskar musik. Att lyssna på texter och melodier, oftast hittar jag nåt i varje låt som passar in på mig.  Antingen har jag upplevt det för längesen eller så passar det in just för tillfället.

Sen Spotify släppte gratisappen så går det på mobilen ganska ofta, har aldrig orkat bekytta mig om premium så jag vet inte av nåt annat med nåt reklamavbrott då och då :P

Fördelen med Spotify är att nästan allt finns där.
För ett tag sen hittade jag tillbaka till Creed som jag lyssnade på mycket förut tack vare att en låt spelades på jobbet.

Annars är det en blandad kompott; Backstreet Boys, Celine Dion, Daughtry, Jordin Sparks, Peter Jöback, Cascada, Westlife, The Rasmus, Sarah Dawn Finer, Robin Stjernberg, Stiftelsen och massa annat.
Har Ni nån favoritartist eller grupp eller låt för den delen som jag borde lyssna på?
Gillar allt utom r'n'b typ ;)

1 kommentar:

  1. Lisa Miskovsky, Uno Svenningson, Florence+The Machine, Lykke Li, Prince, Wham!, Eurythmics, The Cardigans, Savage Garden... Där har du lite att börja med ;)

    SvaraRadera