onsdag 12 februari 2014

Effektiv

Idag har jag fått väldigt mycket gjort!

Tog "sovmorgon" en timme med tjejerna men dem var riktigt trött ändå.
Sen åkte jag hem till Niklas och fick ännu mera saker till lägenheten.

Tvättade några maskiner tvätt, bar ner kartonger som jag inte kan packa upp än och länsade tjejernas rum, det är där inne allt stått, så lagom till dem kom hem var jag klar och dem blev riktigt glad över att äntligen ha ett rum att leka i, lådor där allt ligger i ordning så att man hittar m.m.
Men jag vet inte riktigt hur jag ska ha det där inne ändå. Skulle behöva måla resten av väggarna också så det blir inga väggmonteringar förrän det är gjort.

Det bästa av allt var att jag fick hjälp med allt emballage som har ockuperat balkongen och större delen av hallen så nu har jag äntligen fått en hall igen och balkongen ser respektabel ut :)
Det börjar mer och mer luta åt att jag kan ta hit folk snart som jag inte "kräver" skruvhjälp eller annat av, en simpel visit helt enkelt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar