tisdag 18 februari 2014

Babblare

Idag har jag haft fint besök, min exsvägerska, bättre att säga nära vän, Ullis med sin vackra bäbismage.
Hon är gift med Niklas tvillingbrorsa så vi lärde känna varann för nästan 10 år sen.

Vi klickade direkt och det har varit och är fortfarande så himla skönt att prata med någon som har känt mig under hela Stockholmstiden och som har funnits där i vått och torrt.
Hon kom med en gudomligt god chokladask och vi babblade konstant från sekunden hon klev in genom dörren tills vi skildes åt i Farsta Centrum så jag fick komplettera tjejernas garderober bl.a.

Nästa vecka kommer det en liten liten lillebror in i Stuif-klanen (den första bland 6 tjejer) och han är efterlängtad av många, ska bli kul att få följa honom i livet, han har definitivt valt rätt familj.

När jag kom hem efter min shoppingtur hade jag fått ett urgulligt vykort från Prag där Tina och Joel har varit (tusen tack! ♡)
Och så fick jag finfina teckningar från mina tjejer som varit på Postmuséum i helgen med Niklas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar