torsdag 27 februari 2014

Dravvel dravvel

Nu har jag snart skrivit ett inlägg per dag i två månaders tid, hela året alltså.

Vad tycker Ni om det? Ska jag fortsätta i samma takt?
Ibland kan jag hålla med om att det bara är dravvel men på ett sätt har det ändå varit roligt att ha haft ett "mission" per dag.

Det är så mycket jag skulle vilja skriva av mig om men det finns alldeles för många nyfikna människor där ute som gärna kan få vara nyfiken ett bra tag till.
Har funderat flera gånger på att låsa bloggen och bara bjuda in folk jag känner och som vill mig väl men samtidigt är det kul att jag har fått så många läsare och att Ni stannar kvar så det kan inte bara vara dravvel :P

Så vad vill Ni helst läsa om?
Mig, barnen, lägenheten, jobbet, mat/recept, mer/mindre bilder/text eller nåt annat? :)

Idag var vi hemma 18.30, tur att jag hade förberett maten.
Imorrn lämnar jag tjejerna på dagis och sen dröjer det en vecka tills jag ska hämta dem igen.
Då ska jag passa på att göra i ordning i mitt förråd/extrarum och ta bort massor med skruvar och pluggar på väggarna och spackla inför framtida målning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar