fredag 14 februari 2014

Alla ♥ Dag

Jag har försökt tänkt tillbaka på tidigare år, har jag nånsin firat denna överreklamerade dag?

Jag kommer ihåg när jag gick i högstadiet. En kille som var ett år yngre än mig (mycket viktigt på den tiden!) gav mig 20 röda rosor på den dagen, han var verkligen förälskad i mig men det var dessvärre (för honom) inte besvarat.

Året efter var det skoldans i Iggesund för flera skolor i dem närliggande byarna/samhällen/stan.
Då fick jag upp ögonen för en kille som gått i min klass i 3-4 år och som sen blev min första pojkvän och min stora kärlek.
Tänk vad okomplicerat allt var då och jävlar vad kär jag var i den här killen, och han i mig, så ofattbart och helt fantastiskt.
När allt man gör tillsammans är för första gången, man har ingen/inget att jämföra med och man älskar livet och den här killen över allt annat.

Just idag så började dagen allt annat än bra och jag gick ifrån dagis med tårar i ögonen.
På vägen till jobbet fick jag varm uppmuntran så när jag var framme kändes det lite bättre.
Vi har haft försäljningsrekord idag och det har varit extremt mycket folk och massor att göra.
Askarna med geléhjärtan tog slut lagom till jag skulle gå hem så det var bra.
Mina äpplen tog typ slut även dem.

Tjejerna har gjort fina kort till mig på dagis i veckan, finns det någon finare gåva? Lätt värt mer än en ask med geléhjärtan eller en blombukett.

Jag blev bjuden på min favoritmat av min kära mor och sen tog jag ett låååångt bad (mitt första) med levande ljus och Spotify och målade sen mina naglar röda.
Har för övrigt otroligt snygga blåmärken, viiiiisst? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar