söndag 23 februari 2014

Dags för barnvecka

Vill börja med att tacka för all fin respons jag fick på inlägget efter jag varit på sjukhuset,  Ni är för goa! ♡

Idag fick jag hem Paulina som hade varit på kalas för en dagiskompis. Hon pratade i ett från att vi möttes till att hon somnade i princip.
Hon har börjat med en hel del roliga uttryck,  bl.a Whatta som 'what the fuck' men hon skippar fucket som tur är.

Den här veckan kommer bli riktigt bra känner jag på mig. Imorrn kommer Nathalie och på tisdag ska tjejerna få vara ledig från dagis och så drar vi och badar som dem har längtat efter så länge.
Nu kommer prövningen med att lämna och hämta själv, matsedeln är inbokad så nu behövs det bara handlas och sen kör vi!

Bättre avslutning på veckan hade man ju kunnat haft, det gör lite småont på mina smalben...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar