lördag 1 februari 2014

Mellolördag #1

Var väl inte så taggad inför kvällen med grejer överallt och en kropp som inte är 100 % men Mellolördag blev det ändå.
Eftersom jag har ont i halsen så unnade jag mig lite glass också, magen tackar mig inte däremot.

Jag tyckte att dem 4 bidragen som gick vidare var bra.

Jag har liiiite svårt för Yohio men låten var ganska bra, hundra ggr bättre än Heartbreak hotel.
Linus har jag gillat ända sen jag hörde honom på Youtube första gången och låten passar väl inte riktigt in men den var ändå väldigt fin och känslofylld.
Ellen har en helt fantastisk röst och låten var verkligen supermysig, Sveriges nya songbird :)
Helenas låt var inte som jag hade förväntat mig men den gick ändå hem hos mig och kommer nog bli en favorit efter jag hört den några gånger.

Nästa Mellolördag spenderas i min lägenhet med mina tjejer. Jag längtar redan! ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar