tisdag 4 februari 2014

Puh igen

Jag sov som en stock inatt kan jag lova.
Käkade frukost på jobbet och brummade sen iväg i en Opel, vilken bil, hade Opel som första bil för lite mer än 10 år sen :)

IKEA tog 6 timmar. Jag körde runt på 6 vagnar till slut, det gör jag inte om igen.
ICA Kvantum gick rätt snabbt och packhjälp erbjöds också så sen brummade jag och köpte väggfärg och spackel och sånt till tjejernas rum.

Ida mötte jag upp på jobbet och sen åkte vi hit och började packa upp.
Resten av möblerna kom vid 20-tiden tror jag och så byggde vi ihop min soffa.
Hon gav mig energi fast jag var helt slut i kropp och knopp den där människan.
Tack raring! ♡

1 kommentar:

  1. Tack själv! Det var superkul att se din nya lägenhet :)
    Jag kommer att komma åter! Mååånga gånger.
    Puss //Ida

    SvaraRadera