måndag 17 februari 2014

Ensam

Nu har min inneboende flyttat ut och det är mörkt och tyst här hemma.
Hade en middagsgäst idag så jag slapp laga mat åt mig själv, och lunchlådor fick jag till på köpet.

På söndag eftermiddag ska jag hämta tjejerna och sen väntar en måndag-fredag vecka med både lämning och hämtning på dagis helt själv; åka runt halva stan morgon och eftermiddag och sen fixa middag och allt.
Det är jag själv som valt det här och visst kommer det bli lite tandagnisslan men i slutändan kommer dem att tacka mig för det här, det vet jag, och dem kommer ha en trött men lycklig mamma i början innan jag får in bra rutiner.

Jag älskar verkligen min lägenhet och den kommer bli så himla fin när allt är klart,  när väggarna är fixad och möblerna står på plats så jag kan packa upp det sista.
Men det bästa, det är sängen alltså, sover sååå skönt så jag vill nästan inte kliva upp ur den :)

Bilden har mamma tagit när dem var hos henne för ett tag sen. Mina badtjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar