måndag 24 februari 2014

Räkna får

Det var rätt lyxigt att bara ha ett barn imorse, hon klev upp, klädde på sig och gjorde allting själv utan minsta protest.

Resan till jobbet gick smidigt även den, är ju van att åka den vägen också.
Men börja kl 8 på en måndag är inget bra utgångsläge, inte alls, hela dan blir fel känns det som, speciellt när det inte har varit min arbetshelg.

Jag slog i benet några ggr och det gjorde helvetiskt ont, brukar inte pjåla så här mycket men det går liksom inte att låta bli. Jobbig jobbiiiiig!

Jag mötte mamma och Nathalie på dagis och Nathalie kramade om mig jättehårt och sa att hon älskar mig, alltså den ungen, hjärtat svämmar över ♡
Hon hade haft det jättebra på mormors dagis och barnen bråkade om vem som skulle få leka med henne ;)
Paulina följde med snällt och fint och när vi ska gå vill Nathalie byta väska,  jag tog hennes ryggsäck och hon min handväska. Hon springer några steg och faller som en fura och skrapar händerna på den tokgrusade asfalten.
Jag fick bära henne hela vägen hem,  med 3 väskor på ena armen,  supermorsan!

Nu är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter. Jag och tjejerna ska utforska badhuset i Huddingehallen imorrn så jag hoppas på lite sovmorgon,  men det kanske är för mycket begärt?

En sak är iallafall säker,  jag kommer inte behöva räkna får för att somna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar