onsdag 5 februari 2014

Suck

Efter jobbet åkte jag till Hagsätra och hämtade ut 2 stora paket.
14 kg vägde det.
Kånkade på tunnelbanan och bussen hem sen.
Äntligen har jag en dammsugare! :)

Började tejpa väggen i tjejernas rum så att jag skulle kunna börja måla, det var lättare sagt än gjort men det gick.

Efter att ha målat första lagret var jag helt slut kan jag säga.
Sen skulle min säng äntligen byggas ihop!

Trodde jag ja, IKEA har lämnat ut dubbla uppsättningar av lådor istället för stommen så ett paket saknades.
Får ringa till dem imorrn och höra hur jag ska göra. Har öppnat det som var fel också.
Nu börjar jag känna mig stressad inför fredag när tjejerna ska komma,  vill ju ha allt (inte ALLT) klart tills dess.

Så här såg väggen ut före jag gav mig på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar