tisdag 25 februari 2014

Bad och bajs

Vid 3 inatt kom Nathalie insmygandes och ville sova med mig.
5.20 ringer alarmet som jag glömt stänga av eftersom vi var ledig.
Runt 7 kommer Paulina in och sen är det morgonmys deluxe till deras magar kräver frukost.
Havregrynsgröten gick riktigt snabbt att koka idag och så lite äpplen och kanel till det. Mums.

Huvudmålet idag var Huddingehallen och dit kom vi vid 10.
Sen badade vi i 2 timmar. Det var ett mysigt äventyrsbad med vattenrutschkana och flera olika pooler. En aning kallt för min smak men det var varmt bland äventyrsgrejerna så dit gick jag och satte mig när tillfälle gavs.
Tjejerna älskade det! Nathalies min och fart i vattenrutschkanan, så himla roligt!

Käkade lunch på jobbet och shit vad dem åt.
Strax efter att vi kommit hem kom Hanna Banana.
Hon åker till Australien på torsdag (!!!) och stannar på obestämd tid, tråkigt för mig men roligt för henne såklart.
Hon hade med sig min favoritpasta från VaPiano som jag sen använde i tomatsoppan till middagen.

Granntjejerna som är 6 år och tvillingar ringde på dörren och vips så hade Paulina nya kompisar.
Nathalie blev lite sotis för dem har både hund och katter och hon gillar varken nåt av det så hon kom in med en surläpp och bajs på dojorna och händerna som hon lekte med på gården, mycket fräscht och väldoftande, verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar