torsdag 13 februari 2014

Minskat

Mitt kolhydratsstopp går väl lite upp och ner, jag har ätit lite av varje och magen har accepterat det.
Jag har ingen våg här hemma så jag vet inte hur mycket jag gått ner i kg men i cm är det en hel del, har dock inte mätt heller men det märks.

Nu kan jag ha jobbyxorna jag hade i början och dem sitter en aning löst i midjan men skärpet som jag brukar använda är på tok för stort så jag får leva med det eller försöka göra nya hål.

Har inte gett mig på att prova jeansen än men det känns nästan som att jag borde kunna ha dem flesta :)
Glömde dock att välja ut ett par måljeans och fota mig i dem så Ni skulle få se skillnaden.

Mina favvohörlurar åkte i papperskorgen på bussen idag men så fort jag hittat nya i nån av kartongerna så ska jag försöka komma igång med joggningen igen om kroppen tillåter det den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar