fredag 7 februari 2014

Äntligen!

Har haft galet ont i min vänstra handled idag, den har svullnat upp och så fort jag kommer åt den när jag jobbar, typ 100 gånger i timmen, så ilar det av smärta.
Det går nog över under helgen.

Mamma hämtade tjejerna på dagis idag och dem kom in på jobbet precis när jag skulle sluta för dan.
Det var helt underbart att få se dem, krama om dem och pussa på dem och visst faan grät jag som ett barn samtidigt.

Vi handlade tacos och lördagsgodis och alldeles för mycket bananer så det blir nog en banankaka i helgen :)

Väl hemma var dem så exalterad att dem inte visste hur eller vad dem skulle göra.
Sängen gick hem, den rosa väggen var inte så intressant men dem vet ju inte hur det såg ut innan.
Matbord och 4 stolar är nu ihopskruvad så första riktiga middagen sen jag flyttade in intogs idag och det var succé såklart med tacos.

Skruvade ihop tvbänken i hopp om att kanske få igång min TiVo men då jag har en "gammal" tv så funkar bara scartkabel och det har jag inte så imorrn blir det scartkabelsjakt så vi kan kolla på Mello.
Har hört att det ska vara riktigt vassa låtar med så mina förväntningar är högre än nånsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar