lördag 8 februari 2014

Mellolördag #2

Idag var vi supertaggad inför Mellon.
Var och köpte en scartkabel på Elgiganten och jag lyckades få igång både tv och TiVo till slut så då blev det ännu en grej avbockad på listan.

Det tråkiga är att jag behöver ha tvn mot väggen mitt emot den som var tänkt från början då det inte finns nåt uttag, men när ork och lust finns får jag köpa helvetiskt långa kablar som jag kan dra längs väggen.

Men nu till Mellon.
Rätt låtar gick vidare även ikväll även om jag hade önskat att Martin knep en plats men han tar Andra chansen sen :)

Jag gillade JEMs låt men jag tyckte inte att dem kunde sjunga.
Panetoz låt var riktigt skön, kommer bli en bra träningslåt.
Sannas låt var riktigt maffig, har svårt att titta på henne så jag tittade bort när hon sjöng den som vinnare och då blev den ännu bättre.
Och Martin, innan han började sjunga så sa han vad låten handlade om, bl.a. att bryta upp från någon/något och redan där träffade den mig. Jag gillade inte hans outfit men hans röst och låten såklart. Längtar tills jag får höra den igen :)

Nathalie sa till mig att hon var trött och vips så somnade hon i mitt knä, älskade unge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar