söndag 2 februari 2014

Kaos

Jag har gått runt och tänkt;  Nämen jag har inga grejer och jag ska inte ta med mig så mycket och jada jada jada.
Tjena!

Herregud vad grejer jag (och barnen!) har.
Det som syns på bilden är bara en liten bråkdel av allt som ska med imorrn.
Nästan hela källarförrådet är fullt med grejer också.
Får nog räkna med några vändor fram och tillbaka imorrn helt enkelt :)
Tror jag kommer somna extra gott då faktiskt.

Nu ska jag sova sista natten i Sjöstan,  det Ni!
Imorrn börjar mitt "nya" liv som varannan-vecka-mamma, fast tjejerna kommer inte förrän på fredag så först är jag bara en singelpingla ;)

4 kommentarer:

  1. Är det inte sorgligt? Är du inte ledsen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag tycker faktiskt inte att det är sorgligt. För första gången på flera år vågar jag påstå att jag är lycklig!

      Radera
  2. Förbered smart. Vill hem till barnen innan de somnar då jag åker direkt från jobbet samt att jag ska upp 05.30 imorgon.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Fredrik för hjälpen idag! !

      Radera