torsdag 12 juni 2008

Torsdag

Nu har jag missat en dag igen, illa!

Tisdagen blev fullspäckad.
Började med att åka till Kungens Kurva, IKEA bl.a.
Blev ett nytt skoställ, sängkläder+täcke+kudde till Bubbas säng.
Plus en massa annat smått och gott, hämtade även en Baby Basics Box på Babyland.
Sen lunchade vi på Jensens Böfhaus med Niklas päron, massa gott, tog en prommis hem från stan, skulle jag inte ha gjort.
Ont i ben, fötter och rygg har jag nu.
Städade och donade.
Malin och T kom över på middag och så kollade vi på Sverigematchen och käkade äppelpaj med marsanKRÄM (inte sås) Niklas gjorde den :P
Jag visste att Zlatan skulle göra mål så det kom inte som nån surprise men att dem ska hylla honom på det viset överallt, det gillas inte.
Skön vinst å när Petter gjorde sitt mål med BONDRÖTA som dem sa, haha, Söderhamn är väl inte så bonnigt om man jämför, men, men, låt Sthlmarna tro det då! :P

Igår klev jag upp tidigt för att träffa Bea och hennes underbaring Julia.
Vi hamnade på jobbet och pratade med kunder och kompisar och det slutade med att vi lunchade där.
När jag kom hem hade Niklas köpt trätrall till balkongen för 500 spänn (billigt!) så nu är det bara möblerna som saknas.
Kollade på film, Bottoms Up med Paris Hilton, totalt värdelös, men det säger sig själv när hon är med, och det var ju inte jag som köpte den heller så...
Middag och ännu mer tv-tittande blev det, regnade ju.
Kollade på finalen av Frusna män söker kärlek, tycker Jonas och Per-Arne valde rätt faktiskt, och Anders tycker jag riktigt synd om, trist att han inte hittade sin kärlek, men nu kanske portarna har öppnats för honom iallafall, det var inte det jag tänkte säga utan när han var i Sthlm för att hälsa på en av tjejerna och när hennes föräldrar pratade om honom så sa mamman att han inte var så DRYG som norrlänningar brukar vara (!!!!!!)
Jag skrek rätt ut och sa att är det nåt folk som är DRYG så är det ju för faan Sthlmare, vad har hon fått att norrlänningar är dryg ifrån kan man ju undra, SKANDAL! *morr å fräs*

Vaknade upp med värsta ryggsmärtorna imorse, skitkul.
It's all coming back to me now som Celine Dion sjunger och som Peter Andre också citerade igår.
Blääääääääääääääääääääääääääää!

Sommaren har gått i ide för ett tag, sitter och funderar på vad jag ska göra, men jag vet att jag måste handla ingredienser till dagens middag, hemgjorda köttbullar, och disktrasorna är slut, så Konsum står med på planeringen, har även en känsla av att jag har fått 397 foton med posten idag så det ska också undersökas.
Annars ska jag ta det lugnt, sitter i valet och kvalet om jag ska ta smärtstillande för ryggen, det är ingen fara säger dem, men man får inte köra bil på dem och det var inga roliga biverkningar så jag vet inte om det är värt det riktigt...

Ska även byta typsnitt så alla kan läsa vad som skrivs på denna sida.
Är det fler som inte kan läsa så hojta till!

Häpårä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar