onsdag 25 juni 2008

Näsblod

Det var verkligen inte igår som jag blödde näsblod men efter jag pratat med Malin i telefon och gick till badrummet för att snyta mig så bara kom det, å inte så lite heller, fick i munnen också t.o.m. *smaskens*
Nu har det slutat och jag sitter lite på helspänn för att det ska komma tillbaka igen, men det brukar det sällan göra så.

Idag ska jag vara barnvakt åt söta Isabella :)
Hennes mor ska till naprapaten och jag förstår att hon inte vill ha med henne in dit så mycket uppmärksamhet som denna lilla dam vill ha :)

Efter det ska jag och Malin på bio!!
Och gissa vad vi ska se...?
Ja just det Sex And The City, eller SATC som alla skriver i sina bloggar, verkar inte vara många som har missat den filmen och varför ska vi vara ett undantag? :)
Det ska bli riktigt skoj, har ju hört så mycket bra om den, hoppas dock att jag inte behöver gå ut och pinka lite då och då, filmen var visst 2 ½ timme. Vill ju inte missa en sekund!

Solen skiner och himlen är azurblå, en perfekt dag för en promenad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar