onsdag 18 juni 2008

Onsdag

1 dag kvar i Fjollträsk :)

Ska strax börja med min lilla uppfräschning, det är ju liksom inte så lätt när magen är i vägen och jag knappt når mina tår, men knallorangea ska dem bli hade jag tänkt, fingernaglarna har jag dock inte bestämt mig för ännu.

Var på värsta rean igår på EXIT, blev 4 bodys och 4 byxor tror jag, newborn size, det är liiite synd att man inte vet vad det är för kön för det fanns jättesöta flickiga kläder också, men det blev grönt, blått, rött, vitt å lila.

Det blir inget BH-party idag, det var så många som hoppade av så vi ska käka mat i Kungsängen istället. Har bord bokat till 19 så då hinner jag gott och väl med fotbollen. Malin forskar i vilket ställe dem ska vara på bara så kan jag möta upp dem där sen.

Hinner skriva ett inlägg imöra också och sen blir det nog inget på några dagar.

Have a nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar