tisdag 17 juni 2008

Tisdag

Är sååå trött idag!
Blev en massa tårspillande, kanske kan bero på det?
Först visade dem det sista avsnittet på Vänner på femman och gråter man inte till det är man ju puckad i huvve!
Och sen fastnade jag framför en film, Sliding Doors med Gwyneth Paltrow och där var det också svårt att hålla dem inne.....
Somnade efter 1 nån gång och väcktes av ett sms imorse vid 10.
Sen har jag inte kommit så mycket längre än så faktiskt.
Sitter och funderar på om jag ska våga ringa till Malin, vill ju inte väcka henne, hon lämnade in bilen på service imorse kl 7 (hoppas jag :P) så hon läre ju va fint trött.

Midsommar närmar sig med stormsteg, imöra har jag blivit nedtvingad till Notar och hämta en goodiebag och sen efter det vankas BH-party på Details, dock ska jag titta på matchen så jag blir inte långvarig, men ändå, kul att träffa brudarna :)
Ska försöka fixa mina naglar då också, har fått massa inspiration från nagelforum.se, är ju så tråkigt med bara fransk manikyr så nåt roligt ska jag komponera ihop innan alla naglar går av :P

Näe nu sätter vi fart tycker jag!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar