tisdag 24 juni 2008

Bulldags

Det var huuuuur längesen som helst som jag bakade bullar.
Sista gången jag kan komma ihåg var när jag var här nere och hälsade på Niklas första gången efter vi hade träffats, sen kan jag inte komma ihåg att jag bakat sen dess så det är alltså 4 år sen.
Det blir kardemummabullar som jag fick hos min första pojkväns mormor för 8 år sen, jag älskade dem då, och kommer förhoppningsvis göra det idag också :)

Igår handlade vi mat, hade inte gjort det på vääääldigt länge, det ekade i kylskåpet skulle man kunna säga. 1878 kr slutade notan på och då fick vi 224 kr i rabatt också (använde inte bonuscheckarna) undra hur dyrt det kommer bli sen då när Bubba kommit och man ska köpa blöjor m.m.

Jag sov väldigt länge idag. Väcktes av Niklas klocka, han började 6.30 och jag hade inte ställt nån klocka så då blir det så här. Riktigt skönt var det att få sova till jag vaknade iallafall, för det var ett tag sen nu!

Det är mulet och blåsigt i Sthlm idag, perfekt väder för bullbak med andra ord :)

2 kommentarer:

  1. Du är duktig du Kikki! Du kommer bli en riktigt bra bullmamma ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, det var snällt sagt :)
    Men vem är det som tror så höga tankar om mig? :)

    SvaraRadera