lördag 28 juni 2008

Long time no see

Var ut och käkade med Marlene ikväll på ett ställe på Söder, gick förbi Koh Phangang men det var kö för att få komma in så då skippade vi det, men vill hemskt gärna gå dit och käka :) *pik*
Vi kom fram till att det var typ 1 år sen vi hade setts sist och det fanns mycket att prata om.
Vi gick hem hit efter maten och pratade ännu mer och hon gick för bara en stund sen.
Konstigt att man bor i samma stad, och inte långt ifrån varann, att man inte ses på så lång tid.
Förut så hade jag det jobbigt med jobbet och man orkade ingenting när man kom hem, men nu när man bara går hemma å inte gör nåt speciellt så passar det ypperligt, hon söker jobb nu också så hon är också bara hemma i princip.
Så till veckan kanske det blir en trip till Tyresö för mig och Bubba.

Nu ska jag försöka sova, tror dock inte att det kommer gå så bra, men jag måste ge det ett försök iallafall.
Kul om jag ska ha sömnproblem i 2 månader till innan h*n kommer, och sen när h*n kommit också. Kikki kommer bli en zombie tillslut.
Men, men, det är ju värt allting sen när älsklingen är här *förhoppningsvis* ;)

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar