fredag 27 juni 2008

Inte min dag idag

Jag gick å la mig efter jag skrivit första gången, sov från och till i två timmar och mådde sen jättebra.

Nu har jag fruktansvärt ont i magen, vet inte om det är sammandragningar eller vad det är, högt upp på vänster sida så hugger det rejält, det kan inte vara sparkar för det känner man ju, ungefär så här kändes det förut också när jag låg på britsen men då var det mitt på magen i höjd med naveln.
Försöker tänka på om jag ätit nåt olämpligt men vad ska det vara?
Ska lägga mig i soffan framför Patrioten när den börjar och förhoppningsvis lyckas jag somna till den, inte för att jag vill det, men vi har den på DVD också så jag kan ju faktiskt se den när jag vill.
Den största anledningen för att jag vill se den är för att Heath Ledger är med i den. Han har varit min favorit ända sen jag såg 10 orsaker att hata Dig och han gick ju bort det här året oavsiktligt och det är så synd att en sån duktig och het och ung skådespelare dör i så tidig ålder.

Wish me luck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar