måndag 9 juni 2008

Ny människa

Nu var det många dagar sen jag skrev här igen, men det är ju faktiskt så att jag inte har varit hemma!

Jag och Malin har haft en Malin och Kikki helg sen i torsdags och till idag, så en lång helg har det varit, och jävlar vad fort den har gått! :(
Vi har skrattat och gråtit, solat och badat, ätit massa god grillad mat och bara haft det så himla bra!
Jag har fått en fin bränna på min annars så bleka kropp, naglarna är långa och starka, ska göra dem fina en dag (får väl tacka graviditeten för dem och så solen också då såklart)

Har gått in i V.28 nu, mindre än 90 dagar kvar, mindre än 3 månader kvar till bf, helt sanslöst sjukt vad det springer iväg nu!
Fast jag klagar ju inte direkt, längtar SÅÅÅÅ tills h*n kommer ut och förgyller mitt och Niklas liv, vi blir en liten familj på riktigt och jag har SÅ mycket kärlek att ge till den lill* krabaten *lycklig*

Nu ska jag packa upp och ta en uppfriskande dusch innan min sambo stövlar in.

Å Försäkringskassan godkände min ansökan om havandeskapspenning så från och med 8:e juli behöver jag inte ta av semesterdagarna längre *jihaaaa*
Livet är verkligen på topp för tillfället! :)

PUUUUUUUUSSSSSS!!!!

1 kommentar:

  1. Åh vad skönt att det äntligen gått igenom!! Trist att "slösa" semesterdagar liksom...

    Ser fram emot typsnittsbyte iaf..! =)

    SvaraRadera