onsdag 4 juni 2008

Kungsholmen

Sitter hos svärisarna och skriver nu, jag blev utskickad från lägenheten vid halv nio imorse så jag har varit på stan och gjort en massa fynd, mammakläder, linne, shorts och en klänning för 300:- totalt, var inte det bra så säg? :)
Orkar inte vara ute i solen idag, känner att min hy måste få vila, blev lite för mycket av det goda igår nämligen.
Idag verkar det bli ännu ett studentfirande för vår del, en tjej som han vuxit upp med tar idag, nästa blir imorgon då Niklas söta kusin tar studenten :)
Är trött då Stickan ringde innan min väckarklocka imorse så lite panikartat blev det när jag blev uppryckt på det där viset, men, men, det är hårt att leva :)

Puss på Er!

3 kommentarer:

  1. Mäh, då skulle du ju hört av dig för lunch om du ändå var i stan! :)

    SvaraRadera
  2. Du måste ändra typsnitt eller nåt, jättejobbigt att läsa nu sen du gjorde om! Men det blev fint...

    SvaraRadera
  3. Här funkar det finfint, men gissar av Jessicas kommentar att jag ser ett standardtypsnitt. Times och liknande typsnitt går bra i alla lägen - även om typsnitt av verdana/tahoma-typ är anpassade just för att underlätta läsning på websidor.

    SvaraRadera